Ny kampagne på Østbanen styrker den lokale forankring

Efter halvandet års renovering kører togene igen på Østbanen, og det ønsker vi at gøre opmærksom på med en ny kampagne. Efter den vellykkede genåbning og vores første kampagneindsats i efteråret er vi nu klar til at tage næste skridt.

Ny kampagne på Østbanen styrker den lokale forankring


Mandag den 10. februar lancerer vi anden fase af vores kampagne, der skal minde nuværende og potentielle kunder om de forbedrede rejsemuligheder på Østbanen. 

Denne gang udvider vi vores synlighed markant samtidig med, at vi understreger vores lokale forankring. Derfor er det vores kolleger på Østbanen, som er afsendere af kampagnen. Togrevisor Sabine, Banemester Flemming og Lokomotivfører Saskia bliver vores ansigter på kampagnen. 

Fra mandag den 10. februar vil man kunne se de tre kolleger på fælles hængeskilte i vores tog på Østbanen, ligesom man også på vejene på Stevns og omkring Køge vil kunne møde dem. Her vil opmærksomme borgere nemlig kunne opleve vores kampagne på busserne rundt om lokalområderne langs Østbanen.

Derudover vil man på vores stationer kunne se plakater med budskaber fra vores kolleger. 

”Vi ved, at mange har vænnet sig til alternative transportmuligheder under renoveringen. Derfor er det afgørende, at vi fortsat minder om de mange fordele ved at vælge toget: mere komfort, bedre afgange og et miljøvenligt alternativ til bilen”, udtaler Mette Berthelsen, Kommerciel- og Kommunikationschef hos Lokaltog.

Denne kampagne er en del af en længerevarende strategi for at styrke Østbanens rolle i regionen. 

Vi ser frem til at byde endnu flere passagerer velkommen tilbage til en ny og forbedret rejseoplevelse på Østbanen. 

Du kan se køreplanen på Østbanen her